torstai 27. helmikuuta 2014

Hengaillaan vaan


Mä tulin vaan sanomaan, ettei kuulu oikein mitään. Ei olla rikottu kukkaruukkujakaan viime aikoina. Tähän mennessä (loppiaisesta lähtien) saldo on vasta kolme ruukkua. Tässä mä hengailen keittiössä.


Käytiin viikonloppuna taas kasvihuoneessa. Veera tässä hoitaa patioruusua, siitä pitäis nyppiä vanhat kukat pois.


Mäkin olin mukana tutkimassa paikkoja. 

 
Sit me ollaan lepäilty ja riehuttu ja taas makailtu. Kun mä meen pitkäkseen, Veera alkaa aina heti pestä mua. Se on sillai vähän niinku mun äiti, vaik ei oo ku vajaa 2 kk vanhempi.


Onneks mami teki meille molemmille tällaset nukkumisrinkulat, kun toi Veera heti valloitti sen ekan.

kertoili Mimmi

4 kommenttia:

  1. Välillä on hyvä myös lepäillä! Että ei aina niitä kukkaruukkujakaan tarvitse rikkoa!

    VastaaPoista
  2. Niin justiin. Eikä me niitä tahallaan rikottu, meil on vaan aina niin kiire.

    VastaaPoista
  3. Sitä paitsi, ehkä ihmiset ei vaan ole täysin tajunnut kuukaruukkujen funktiota. Joo saahan siellä jotain kukkia tai ruohoa meille kasvattaa, mutta niiden pääasiallinen tehtävä on olla kyllä tuupittavana.

    T. Nilsson ja Elli

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikä niitä pitäis laittaa meidän kulkureiteille, kun ei millään ehdi aina kattoo mikä siellä meni nurin. Nuo ruohoruukut on ihan hyvii ja maukkaita.

      Poista