lauantai 8. helmikuuta 2014

Me ollaan Mimmi ja Veera


Mä oon Mimmi, tuo kauniimpi (köh) oikealla. Veera on tuo harmaampi tuossa vieressä (auts, oot sä harmaa). Me ollaan parhaita kavereita. Siks me tapellaa nii usein. Tai se on vaa sellasta pehmeetä nyrkkeilyy.

Mami ja tuo toinen (se miespuolinen) haki meidät Hsesyn kissatalosta pentuna tän vuoden alussa. Mä olin just täyttäny 3 kuukautta, mut Veera on vähän vanhempi. Se oli jo yli 4 kuukautta. 

Veera oli löytyny ulkoo siskojensa kans. Se niinku loukutettiin. Sen nimi oli sit eläintalossa Cherie. Sen emo oli sit kuollu ja toinen emo otti sen ja siskot hoitoonsa. Ehkä siks toi Veera aina huutaa mun perään (auts, älä viitti, kyl sä aina huudat, MAAUUU, KURNAUU).

Mä synnyin kissatalossa, kun mun emo otettii sinne talteen. Mun nimi oli sillon Lotta, mut ei sitä voinu ottaa mulle nimeks kun näillä oli jo ollu ennen Lotta-niminen kissa. Mut sit tulomatkalla autossa nuo keksi tuon Mimmi-nimen, ku ne sano et mä oon sellanen vauhtimimmi. Nii oonkii.



Me ollaa aika kovii menemään. Mami räpsii meistä koko ajan kuvii, vaik se valittaa, ettei nyt talvel tuu hyvii kuvii ku ei oo valoo. Tos me tapellaa keittiön pöydällä. Siin on meiä lempipaikka, tuon joulukranssin päällä. Siin ei oo paljo koristeita enää. En tiiä mihin ne on hävinny, en oo nähny.

Tää blogi niinku kertoo meiän elämästä ja toilailuista. Mä kerron tai sit joskus ehkä annan ton Veeranki kertoo (auts, älä läpsi nyt siinä, mä kirjotan). Jos kiinnostaa, nii tulkaa seuraa meiän touhuja. Jos laitatte kommenttii, nii ihan varmaan vastataan.

2 kommenttia:

  1. Suloisia Neitejä täällä näköjään touhuilemassa. Tätä täytyy seurata. :-D

    VastaaPoista
  2. Mimmi ja Veera kiittää. Kyl me ollaan aika sulosii, tervetuloa seurailemaan!

    VastaaPoista